9 תשובות
עם הכלבה שלי.
שואל השאלה:
לול בדיוק עניתי לשאלה של
לול בדיוק עניתי לשאלה של
אנונימית
עם אף אחד כי אף אחד לא ירצה אותי:)
אחותי הקטנה נראה לי וחוץ מזה כלום
שואל השאלה:
סליחה :(
סליחה :(
אנונימית
התנשקתי רק עם האקס, אז הוא גם היה הראשון
הנשיקה הראשונה הייתה די מביכה כי נלחצתי יותר מידי בלי סיבה
הנשיקה הכי טובה גם הייתה איתו
הנשיקה הראשונה הייתה די מביכה כי נלחצתי יותר מידי בלי סיבה
הנשיקה הכי טובה גם הייתה איתו
אנונימית
לא הייתה חחח
הכי טובה שלי תקרה החודש עם מישהי שאני ממש אוהב
הראשונה לא רלוונטית אפילו (:
הראשונה לא רלוונטית אפילו (:
הייתה אחת, עם מישהי שהייתה חברה טובה שלי והיה מתח מיני בינינו וזהו ואני די מתחרט על זה עכשיו
באותו הנושא: