15 תשובות
קשה..תאכלי בשר
תבדקי עם בדיקות דם שכל הוויטמינים שאת צריכה את מקבלת אם לא תשלימי והרבה חלבון ופחמימה
ממש לא, אין שום סיבה שלא תגבהי.
תזונה טבעונית הוכרה כתזונה הבריאה ביותר וכמתאימה לכל הגילאים.
פעם אחת תלכי לדיאטנית שתבנה לך תפריט ואת מסודרת.
אנונימית
אם תאכלי בצורה בריאה ומספיק מהכל אין סיבה שלא תגבהי
יש אפילו תינוקות וילדים קטנים שגובהים ומתפתחים בצורה תקינה לגמרי והם טבעונים! אל תקשיבי לאנשים שאוכלים בשר שסתם זורקים סיסמאות מבלי להבין כלום בנושא
אם תאכלי בצורה בריאה אין סיבה שזה יפגע לך בהתפתחות , כדאי לך להרשם לאתגר 22 או לחפש תזונאית טבעונית שיעזרו לך .
אנונימית
לא יודעת לגבי גובה אבל כרגע הגוף שלך דורש מה שטבעונות לא יכולה לתת
אם את משלימה ויטמינים הכל בסדר.
אני צמחונית ויש לי אחות בגיל שלך(עוד מעט 12) והיא טבעונית והיא גבוהה ממש
מה הקשר
מהקשור
^המחקר ששלחת זה בולשיט. הנקודות שאומרים שם זה לרוב דעות וגם שנותנים דוגמה למחקר זה תמיד בא עם "מחקר אחד אמר". לא מתבססים על מחקר אחד. יש סיבה למה אומרים שצמחונות זה לא בריא.
גם כל ה"מחקרים" שמדברים בעד בשר הם בולשיט כי תעשיית הבשר ממ.מנת אותם
אנונימית
^ מחזק את אנונימית, תעשיות חוואות מקימים כל מיני עמותות ובולשיט כזה כדי שנאהב בשר וחלב ונחשוב שזה בסדר, אני מכיר משהו כזה מחול שנקרא טרקטור אדום שזה כאילו מסמן שהחווה בסדר אבל זה על ידי חוואים שזה כמו שרק פוליטיקאים יוכלו לבחור ראש ממשלה
אם את משלימה את הוויטמינים אז לא ניראלי שיהיה בעיה
יהיה קשה לגבוה.
כמובן שאת תגבהי. אם את אוכלת אוכל טבעוני זה אומר שאת אוכלת אוכל שהוא טוב לגוף שלך ולא מכניסה לגוף שלך מחלות שבאות מבשר חלב וביצים. תאכלי ירקות, קטניות, דגנים, פירות ואגוזים ואת תגדלי מצוין