16 תשובות
שואל השאלה:
פאק
אנונימית
לא זה בכלל לא כואב
נו ברור מה
בטח שזה כואב
לכרות, וברור. אם זה לא בהרדמה מלאה אז מן הסתם
אבל בהצלחה!!:)
מקווה שלא יכאב לך יותר מידי
למה כורתים לך את הבוהן?
שואל השאלה:
אמורים
אנונימית
אוי
אז אני מניחה שאתה תהייה בהרדמה אתה לא תרגיש אבל אאוץ'
שואל השאלה:
כי כזה יש לי ציפורן חודרנית כזאת ואז צריך לכרות את זה
אנונימית
כורתים לך את הציפורן לא את הבוהן
זה כואב אבל אתה לא תרגיש את זה כי אתה תהייה בהרדמה
ההחלמה תהיה כואבת ככל הנראה אבל הכריתה כצמה לא אמורה כי אתה אמור להיות בהרדמה (ככל הנראה מקומית) אבל עדיין זה לא אמור..
בהצלחה :)
מוציאים את הציפורן החודרנית לא את האצבע עצמה.
כן ברור
אני מאמינה שזה לא נעים
כל דבר שכורתים בגוף זה כואב