6 תשובות
מאוד כיף
ממש לא
אני לא סובלת ליהיות מצוננת
מהנה
מה כיף בזה, שאתה לא יכול לדבר, לנשום, ולבלוע רוק?
אני עכשיו מצונן וזה לא כיף
אנונימי
באותו הנושא: