7 תשובות
למה כזה רע לך במגב אם אפשר לשאול? אני מת להיכנס לשם בעתיד.. כדאי לי?
כן, בכלא יהיה לך הרבה יותר קל, אני בטוחה בזה.
כל כך הרבה אנשים מנסים להכנס לשם ואתה מת לצאת?
שואל השאלה:
הייתי אצל קבן לא עזר
הייתי אצל קבן לא עזר
שואל השאלה:
לא טוב לי פה בכלל
לא טוב לי פה בכלל
שואל השאלה, למה כזה רע לך שם?
אני מתכנן בעתיד להיכנס למג"ב ואני צריך לדעת דברים עליו.
אני מתכנן בעתיד להיכנס למג"ב ואני צריך לדעת דברים עליו.
סתם חרטא מגב יכולים לדפוק אותך
אם אתה מחפש לוחמה תלך לחיר וזהו
אם אתה מחפש לוחמה תלך לחיר וזהו
באותו הנושא: