7 תשובות
למה כזה רע לך במגב אם אפשר לשאול? אני מת להיכנס לשם בעתיד.. כדאי לי?
4AM
כן, בכלא יהיה לך הרבה יותר קל, אני בטוחה בזה.
כל כך הרבה אנשים מנסים להכנס לשם ואתה מת לצאת?
שואל השאלה:
הייתי אצל קבן לא עזר
שואל השאלה:
לא טוב לי פה בכלל
שואל השאלה, למה כזה רע לך שם?
אני מתכנן בעתיד להיכנס למג"ב ואני צריך לדעת דברים עליו.
4AM
סתם חרטא מגב יכולים לדפוק אותך
אם אתה מחפש לוחמה תלך לחיר וזהו