6 תשובות
א- זה כאילו אין לך מילים את מופתעת
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
א-
זה לא שפת טיקטוק זה הומצא הרבה לפני שטיקטוק היה קיים
הריבוע הזה זה פשוט אם מישהו כתב בעזרת המיקרופון שבמקלדת של אייפון זה מופיע בסוף לפעמים. מי שיש לו אייפון לא רואה את הסימן רק דרך אנדרואיד רואים.
א-
זה פשוט "אין לי מילים"
א- זה מהה
אבל כותבים את זה תמיד לא רק בטיקטוק..
ואת הראשון אני לא יודעת
אוי לא יש שפת טיקטוק לאן הידרדרנו