6 תשובות
סבבה לגמרי, בהצלחה :)
סבבה אם את יכולה להגיע לסביבות 450 זה יותר טוב
שואל השאלה:
לחח כאילו שהמיתרים לא יזייפו כזה
והאמת שזו לא גיטרה ראשונה הייתה לי גיטרה שלמדתי איתה קצת והיא נשברה לי, זה עדיין אחלה גיטרה?
אנונימית
שואל השאלה:
איזה עדיפה, זו שבשאלה או זאת?
אנונימית
ולנסיה יותר טובה מקפוק בגדול, אבל בגיטרות בטווח המחירים הזה אין הבדל משמעותי, אני קניתי גיטרה ב200-300 שקל לפני 6 שנים ועדיין מנגן עליה היום :)
בטווח מחירים הזה אל תצפי לסאונד שונה