6 תשובות
סבבה לגמרי, בהצלחה :)
סבבה אם את יכולה להגיע לסביבות 450 זה יותר טוב
שואל השאלה:
לחח כאילו שהמיתרים לא יזייפו כזה
והאמת שזו לא גיטרה ראשונה הייתה לי גיטרה שלמדתי איתה קצת והיא נשברה לי, זה עדיין אחלה גיטרה?
לחח כאילו שהמיתרים לא יזייפו כזה
והאמת שזו לא גיטרה ראשונה הייתה לי גיטרה שלמדתי איתה קצת והיא נשברה לי, זה עדיין אחלה גיטרה?
אנונימית
שואל השאלה:
איזה עדיפה, זו שבשאלה או זאת?
איזה עדיפה, זו שבשאלה או זאת?
אנונימית
ולנסיה יותר טובה מקפוק בגדול, אבל בגיטרות בטווח המחירים הזה אין הבדל משמעותי, אני קניתי גיטרה ב200-300 שקל לפני 6 שנים ועדיין מנגן עליה היום :)
בטווח מחירים הזה אל תצפי לסאונד שונה