4 תשובות
זה חצי חובה כי את חייבת משהו של מדעים אבל את לא חייבת את שניהם בהכרח, את יכולה לעשות דברים אחרים..
לא
לא, אבל את כן חייבת לפחות מגמה אחת של 5 יח"ל..
בכללי בכיתה י' יש תוכנית כזאת שמי שלא בחר מגמה מדעית יעשה יחידה אחת מדעית.. אולי זה רק אצלינו לא יודעת
אנונימית
דבר ראשון, מדעים בתיכון זה כבר לא מדעים-זה ביולוגיה, כימיה,ביוטכנולוגיה וכו'. ולא, זה לא חובה.