תענו דחוף זה שיעורים בביולוגיה שאני לא מבינה, אשמח לעזרה.
כשאנחנו אוכלים דו סוכר, נניח סוכרוז בעוגה (צריך לענות על התשובה הנכונה) 1. הסוכרוז מתפרק במערכת העיכול לחד סוכרים ורק אז עובר דרך הדם לתא 2. הסוכרוז עובר מערכת העיכול דרך הדם לתא 3. הסוכרוז עובר מהדם למערכת העיכול ושם מתפרק לחד סוכרים 4. הסוכרוז עובר מהדם למערכת העיכול ושם מתפרק לרב סוכרים