5 תשובות
אני צוחקת שיש שקט
וכן צחקתי גם ביום הזיכרון :/
אבל בחיים לא אמרו לי משהו על זה
וכן צחקתי גם ביום הזיכרון :/
אבל בחיים לא אמרו לי משהו על זה
לא את האמת שלא קרה לי כי אני פשוט בן אדם שלא צוחק הרבה אבל קרה לחברים שלי ופשוט דפקו להם פרצוף
^ וואי כן כל כך, השתיקה כל כל מביכה שאי אפשר שלא לצחוק, ואני מבינה שזה לזכר אנשים שנפטרו בשביל להגן עלינו אבל בכל זאת, בחייאת אנשים! אני לא הכרתי אותם ובאמת שתודה להם על התרומה שלהם אבל אני לא מהאלה שמסוגלים לבכות על אנשים שהם לא הכירו.... אולי אם יספרו את הסיפור שלהם אז לא יהיה לי נחמד לשמוע את הסיפור ואני יהיה בדאוון כזה אבל זה הכל, אז זה מביך ואני צוחקת ופעם זה היה צפירה בזמן השיעור והמורה נתנה לי כזה מבט של כדאי לך מאוד לסתום עכשיו עם מלא עצבים בעיניים שלה זאתי שתהיה בריאה כאילו באתי לזרוק נעל על המנהלת...
^כןן אני לא יכולה שיש שקט זה פשוט מצחיק אותי
אני רגילה שאנשים סביבי מדברים הרבה אז פתאום שקט זה מצחיק
אני רגילה שאנשים סביבי מדברים הרבה אז פתאום שקט זה מצחיק
ואו זה קרה לי בכיתה ג מאז אני מתה מפחד שזה נראה שוב
באותו הנושא: