התחברות
הרשמה
צריכה לקום בשש ליום ארוך..ללכת לישון?
הולכת לביצפר יש לי שעת אפס חוזרת ועושה מרתון במתמט כי יש לי מבחן יום אחרי..
5 בינואר 2021, 03:21
עייפות
שינה
בוקר
לילה
קימה בבוקר
4 תשובות
כן.
M
Morph
כן
p
pardon
כן
א
אָליִסּהּ
כן
ה
הייטרית נחמדה...
באותו הנושא:
אני עוד שעה צריכה לקום כי אני טסה, ללכת לישון או לא?
אני צריכה לקום ב7 יש לי 4 שעות לישון ללכת לישון או שלהישאר ערה כבר?
אני צריכה לקום בשתים עשרה, ללכת לישון או לעשות לילה לבן וללכת לישון היום בערב?
צריכה לקום בשש וחצי ויש לי יום ארוך ללכת לישון?
אני צריכה מחר לקום מוקדם ללכת לישון או להישאר ערה לא ישנתי 4 ימים רצוף
עוד יומיים אני צריכה לקום ב5 וחצי בבוקר,מתי ללכת לישון כדינ לא להיות עייפה?
אוף אני צריכה לקום ב7:30 ללכת לישון או להשאר ערה?
אני צריכה לקום ב12 בלילה כי יש לי טיסה, באיזה שעה ללכת לישון?
אם אני צריכה לקום בשש כדאי לי ללכת לישון?
אם אני צריכה לקום מחר ב8 באיזה שעה אני צריכה ללכת לישון
אני צריכה לקום ב9 להשאר ערה או ללכת לישון ולקום ב9