21 תשובות
לא בקטע רע,
אבל זה די מעליב איך שאת מתנהגת אליו.
עובדה שהוא כן יוזם איתך שיחות,
וכן אכפת לו ממך,ואת חשובה לו.
ואת פשוט רוצה לנתק איתו קשר.
וגם ככה אין לו ממש חברים,
יכלת להבין אותו ולהיות שם בישבילו,
בלי להשאיר אותו לבד.
פשוט אני במצב דומה עם חברה שלי,
אני היחידה שאכפת לה ממנה,
שהיא מתייחסת אליי ממש באדישות.
(אנחנו מכירות 7 שנים מכיתה ד)
אבל זה די מעליב איך שאת מתנהגת אליו.
עובדה שהוא כן יוזם איתך שיחות,
וכן אכפת לו ממך,ואת חשובה לו.
ואת פשוט רוצה לנתק איתו קשר.
וגם ככה אין לו ממש חברים,
יכלת להבין אותו ולהיות שם בישבילו,
בלי להשאיר אותו לבד.
פשוט אני במצב דומה עם חברה שלי,
אני היחידה שאכפת לה ממנה,
שהיא מתייחסת אליי ממש באדישות.
(אנחנו מכירות 7 שנים מכיתה ד)
שואל השאלה:
כן אני מבינה...
הוא בכיתה ט, והוא לא בבצפר שלי
והוא לא ממש מכיר אותי (כאילו כמו חברות הכי טובות שלי מכירות אותי)
אוף אני לא יודעת מה לעשות...
כן אני מבינה...
הוא בכיתה ט, והוא לא בבצפר שלי
והוא לא ממש מכיר אותי (כאילו כמו חברות הכי טובות שלי מכירות אותי)
אוף אני לא יודעת מה לעשות...
נכון שזה לא כמו חברות הכי טובות,
אבל בכל זאת,זה לא רע שיש ידיד,
אפשר לשמור על קשר ומידי פעם להפגש.
אבל לנתק סתם ככה קשר?
זה סתם יפגע בו ויגרום לו להרגיש בודד..
אבל בכל זאת,זה לא רע שיש ידיד,
אפשר לשמור על קשר ומידי פעם להפגש.
אבל לנתק סתם ככה קשר?
זה סתם יפגע בו ויגרום לו להרגיש בודד..
לא יודעת אוליי את צודקת שהיא התנהגה אליו לא ממש טוב אבל מצד שני חיים פעם אחת ואם הבן אדם לא עושה לל טוב אל תשאירי אותו בחיים שלך ופשוט תקחי נשימה ותנסי לדבר איתו מנומס בלי לריב,אמי בטוחה שתסתדרו והכל יהיה טוב:)
ולא רק בגלל לרחם עליו הייתי נשארת בקשר איתו,
אלא בגלל שזה כיף שיש לך ידיד,
אפילו שזה לא כמו חברה.
זה תמיד כיף להיות עם מישהו בקשר ולהפגש מידי פעם..
אני לא הייתי מוותרת ככה על הקשר הזה,
זה סתם יכול לפגוע בו ולבאס אותו.
אבל זאת החלטה שלך בסופו של דבר..
אלא בגלל שזה כיף שיש לך ידיד,
אפילו שזה לא כמו חברה.
זה תמיד כיף להיות עם מישהו בקשר ולהפגש מידי פעם..
אני לא הייתי מוותרת ככה על הקשר הזה,
זה סתם יכול לפגוע בו ולבאס אותו.
אבל זאת החלטה שלך בסופו של דבר..
אני ממש מסכימה עם דיאגוגו^
מצד אחד זה לא נעים לעזוב אותו לבד,
ותמיד טוב וכיף שיש ידיד.
אבל אם את מרגישה שזה ממש מקשה עליך,
אני חושבת שאת צריכה לפתוח את הנושא הזה מולו,
ולהגיד לו שאת מעדיפה שאתם תנתקן קשר.
ולהסביר לו את זה בהודעה
(מה שיכול לגרום לך לבטא את עצמך טוב יותר,
ולתאר יותר טוב את מה שאת מרגישה.)
ואם את מתביישת או לא מרגישה בנוח,
אפשר להתרחק,אבל בכל זאת מידי פעם לדבר.
סתם בישביל האווירה הטובה.
כי גם ככה אתם לא באותו בית ספר.
מצד אחד זה לא נעים לעזוב אותו לבד,
ותמיד טוב וכיף שיש ידיד.
אבל אם את מרגישה שזה ממש מקשה עליך,
אני חושבת שאת צריכה לפתוח את הנושא הזה מולו,
ולהגיד לו שאת מעדיפה שאתם תנתקן קשר.
ולהסביר לו את זה בהודעה
(מה שיכול לגרום לך לבטא את עצמך טוב יותר,
ולתאר יותר טוב את מה שאת מרגישה.)
ואם את מתביישת או לא מרגישה בנוח,
אפשר להתרחק,אבל בכל זאת מידי פעם לדבר.
סתם בישביל האווירה הטובה.
כי גם ככה אתם לא באותו בית ספר.
אני ממש מבינה אותך מצד שני..❤
אל תפרדי
שואל השאלה:
אז אם אני ארצה להמשיך איתו את הקשר
אז אני אוכל להתחיל איתו התחלה חדשה ואז מה אני אעשה?
אז אם אני ארצה להמשיך איתו את הקשר
אז אני אוכל להתחיל איתו התחלה חדשה ואז מה אני אעשה?
את יכולה לשתף אותו,
בזה שאת מרגישה לא ממש טוב בקשר שלכם.
אבל כן היית רוצה לפתוח דף חדש,
בישביל קשר יותר טוב בינכם..
בזה שאת מרגישה לא ממש טוב בקשר שלכם.
אבל כן היית רוצה לפתוח דף חדש,
בישביל קשר יותר טוב בינכם..
לדעתי את לא צריכה לשמור את מה שאת מרגישה,
אני הייתי מדברת איתו על זה
(הייתי מתכתבת איתו כל זה,
כי יותר קל לי לבטא את מה שאני מרגישה בכתיבה.)
והייתי משתפת אותו בזה..
אני הייתי מדברת איתו על זה
(הייתי מתכתבת איתו כל זה,
כי יותר קל לי לבטא את מה שאני מרגישה בכתיבה.)
והייתי משתפת אותו בזה..
מה את חושבת..?
שואל השאלה:
אני צריכה לחשוב על זה עוד...
אני צריכה לחשוב על זה עוד...
שואל השאלה:
מצד אחד, את צודקת במאה אחוז אני צריכה לשתף איתו, לפתוח דף חדש, וקשר יותר טוב ואני צריכה להיות שם בשבילו
מצד שני, אני לא ממש רוצה את הקשר הזה הוא ממש לוחץ עליי להיפגש להיפגש ונמאס לי כי אין לי זמן בכלל להיפגש
וקשה לי לאמר לו לא אני לא יכולה וכל השבוע. אז מתי אוכל?
מצד אחד, את צודקת במאה אחוז אני צריכה לשתף איתו, לפתוח דף חדש, וקשר יותר טוב ואני צריכה להיות שם בשבילו
מצד שני, אני לא ממש רוצה את הקשר הזה הוא ממש לוחץ עליי להיפגש להיפגש ונמאס לי כי אין לי זמן בכלל להיפגש
וקשה לי לאמר לו לא אני לא יכולה וכל השבוע. אז מתי אוכל?
תעשי מה שתרגישי לנכון בסופו של דבר,
אף אחד פה בסטיפס לא יודע באמת איך הקשר שלכם,וזאת החלטה שאת צריכה לקבל עם עצמך.
את לא יכולה להיות ידידה שלו כשאת רוצה להפסיק את הקשר שלכם,ממש אפשר להבין אותך.
כי אם את תהיי ידידה שלו בחוסר חשק,
הוא ירגיש את זה וזה גם יכול לפגוע.
וזה יכול לפגוע בך ולגרום לך להרגיש לא בסדר.
לדעתי את צריכה להיות כנה עם עצמך ואיתו.
כמו שכתבתי הייתי פותחת את הנושא הזה מולו,
ופשוט מדברת איתו על זה.
אני בטוחה שמה שאת לא תחליטי,
יהיה בסדר❤
אף אחד פה בסטיפס לא יודע באמת איך הקשר שלכם,וזאת החלטה שאת צריכה לקבל עם עצמך.
את לא יכולה להיות ידידה שלו כשאת רוצה להפסיק את הקשר שלכם,ממש אפשר להבין אותך.
כי אם את תהיי ידידה שלו בחוסר חשק,
הוא ירגיש את זה וזה גם יכול לפגוע.
וזה יכול לפגוע בך ולגרום לך להרגיש לא בסדר.
לדעתי את צריכה להיות כנה עם עצמך ואיתו.
כמו שכתבתי הייתי פותחת את הנושא הזה מולו,
ופשוט מדברת איתו על זה.
אני בטוחה שמה שאת לא תחליטי,
יהיה בסדר❤
אני תמיד כאן אם תרצי לדבר על זה:)
שואל השאלה:
המצד שני זאת הייתה הכותרת
המצד שני זאת הייתה הכותרת
אני יכולה ממש להבין אותך, בנאדם שלא באלך לדבר איתו והוא עדיין שולח הודעות ולא מבין כשאת מסננת זה מעיק מאוד וסתם מעיד על זה שהוא תלותי בקשר שלכם, במיוחד שאת אומרת שאין לו חברים בכלל, וזה גורם לסוג של לחץ לארח לו חברה ולא לנתק קשר כי הבנאדם בטח שברירי
את יכולה לרשום לו פשוט הודעה ארוכה ולהסביר מה את מרגישה ולהספיק לענות לו או לחסום
את יכולה לרשום לו פשוט הודעה ארוכה ולהסביר מה את מרגישה ולהספיק לענות לו או לחסום
למה לחסום? הדרך הכי טובה היא לדבר איתו,
ולכתוב לו הודעה עם כל מה שאת באמת מרגישה.
חשבת על איך שהוא ירגיש אם הוא יחסם?
יש לי מקרה דומה עם חברה ממש טובה שלי,
והיא מתנהגת די מעליב כשאני מנסה לסדר את הקשר שלנו,והיא בעצמה לא יודעת מה היא רוצה.
והיא גם לא באמת משתפת אותי במה שהיא מרגישה,
אז זה די דומה.
לסנן אותו,או לחסום אותו סתם יפגע בו.
ולכתוב לו הודעה עם כל מה שאת באמת מרגישה.
חשבת על איך שהוא ירגיש אם הוא יחסם?
יש לי מקרה דומה עם חברה ממש טובה שלי,
והיא מתנהגת די מעליב כשאני מנסה לסדר את הקשר שלנו,והיא בעצמה לא יודעת מה היא רוצה.
והיא גם לא באמת משתפת אותי במה שהיא מרגישה,
אז זה די דומה.
לסנן אותו,או לחסום אותו סתם יפגע בו.
שואל השאלה:
אני לא חוסמת אנשים... ובמיוחד לא אחסום אותו
אני לא חוסמת אנשים... ובמיוחד לא אחסום אותו
ברור,חסמו אותי הרבה חברים בווצאפ,
זה לא נעים,במיוחד כשאתם לא באותו בית ספר..
זה לא נעים,במיוחד כשאתם לא באותו בית ספר..