8 תשובות
שואל השאלה:
בן 14
זה סבבה אבל יהיו לך ממש קוצים שחורים..
לדעתי זה לא יזיק לך, אני פשוט יודעת שבדרך כלל הסרת שיער בעזרת מכונת גילוח, או סכין גילוח, וכדומה....הן בדרך כלל פשוט גורמות לשיערה לצמוח יותר מהר ויותר קוצנית כזאת..
שואל השאלה:
חוץ מזה יש עוד משהו
השיערות שלך יגדלו שם כקוצים.. עדיף שלא.
זה לא מזיק.. אבל גם זה יגדל לך יחסית מהר.
תנסה עם שעווה.. זה כואב ממש לשנייה ומוציאה את רוב השיערות. וזה גודל יחסית אחרי הרבה זמן.
לא יזיק
שואל השאלה:
תודה לא מפריעה לי הקוצים אז כל פעם שצמח אני הגלח שוב
זה לא קשור למציק פשוט זה יכול להיות יותר גרוע ולבנים לא ממש אמור להיות שם שיער וזה צריך להיות מסודר, עדיף שלא תגלח שם יותר מדי