4 תשובות
נראלי ש50 שקל לשעה זה די יקר ממליצה לך להוריד ל30 או 35
שואל השאלה:
אז אני כבר אלך לעבוד במקדונלדס וזהו..
אז אני כבר אלך לעבוד במקדונלדס וזהו..
אנונימי
שואל השאלה:
כל החכמה בשיעורים פרטיים זה להרוויח כסף בצורה יעילה
כל החכמה בשיעורים פרטיים זה להרוויח כסף בצורה יעילה
אנונימי
ההורים יעדיפו להשקיע כסף על מורה יותר בוגר, מקצועי לכן 50 שח לנערה בכיתה ח' זה יקר מידי