5 תשובות
אם היא ראתה את זה אז באסה אבל לא נורא
ואם היא לא אז בסדר
לא נורא , אם מחקת אחרי קצת זמן לא כולם יראו ולאף אחד לא ממש אכפת גם ככה ישכחו את זה עוד כמה ימים
הכל בסדר זה לא נורא לא קיללת או משהו:)
זה בסדר חח
אנונימית
מציעה לפנות לפסיכולוג
אנונימית