4 תשובות
נראה לי שעדיף שלא
שואל השאלה:
אם נראה לך אז עדיף שלא תעני, כי את יכולה להטעות אותי.
אם נראה לך אז עדיף שלא תעני, כי את יכולה להטעות אותי.
אנונימית
לא! ממש לא
לאא!
באותו הנושא: