4 תשובות
בגדול - כמה שמרגיש לך נכון.
אם תנסי לצמצם את התקציר לשמונה או עשר שורות, לפעמים זה ירגיש לך לא מספיק וגם לקורא זה לא יהיה מספיק.
פשוט תתני רקע קצרצר לסיפור, לעלילה, לדמות הראשית או לרעיון המרכזי, תעלי את הבעיה המרכזית או את הגורם שמניע את הסיפור ובגדול תגרמי לתקציר להיות תמציתי, מעניין ומזמין אבל עדיין מספיק מובן וברור
אם תנסי לצמצם את התקציר לשמונה או עשר שורות, לפעמים זה ירגיש לך לא מספיק וגם לקורא זה לא יהיה מספיק.
פשוט תתני רקע קצרצר לסיפור, לעלילה, לדמות הראשית או לרעיון המרכזי, תעלי את הבעיה המרכזית או את הגורם שמניע את הסיפור ובגדול תגרמי לתקציר להיות תמציתי, מעניין ומזמין אבל עדיין מספיק מובן וברור
מחזקת ^
בעיקרון זה תלוי בסיפור ובמה שאת רוצה להעביר בתקציר, אבל כדאי לא לכתוב יותר מדי פרטים לא רלוונטיים (צבע שיער ועיניים של דמות למשל) ושלא יהיה ארוך מדי.
בעיקרון זה תלוי בסיפור ובמה שאת רוצה להעביר בתקציר, אבל כדאי לא לכתוב יותר מדי פרטים לא רלוונטיים (צבע שיער ועיניים של דמות למשל) ושלא יהיה ארוך מדי.
מציעה לך לא הרבה מידי, וגם אם את עושה שמונה עשרה שורות אז שלא יהיו הרוכות מידי...
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
באותו הנושא: