10 תשובות
אני יעשה את זה בשביל עצמי :)
אני, וכדי להרגיש את החג, זה כיף
אצלנו זה לא יהיה בזום אנחנו עושים שכבתי של כיתה יב
לא
כן. אצלי זה לא יהיה בזום.
FML
אני התחפש אבל אם זה יהיה בזום אז לא אבל בכללי אני וחברים שלי מתכננים לצאת ולבלות בפורים אז אנחנו שמים תחפושת פורים אצלי זה כל שנה אי אפשר לפספס חג כזה גם אם יהיה סגר
שואל השאלה:
אמ כנראה שיהיה סגר נראה לכם שיתנו לנו לצאת מהבית? אמרו כבר על הסגר השני שהוא יהיה הסגר האחרון וברור לכולם שיהיו עוד
אנונימית
לא כי אני כבר זקנה