10 תשובות
אני יעשה את זה בשביל עצמי :)
אני, וכדי להרגיש את החג, זה כיף
לא
אצלנו זה לא יהיה בזום אנחנו עושים שכבתי של כיתה יב
לא אני
לא
כן. אצלי זה לא יהיה בזום.
אני התחפש אבל אם זה יהיה בזום אז לא אבל בכללי אני וחברים שלי מתכננים לצאת ולבלות בפורים אז אנחנו שמים תחפושת פורים אצלי זה כל שנה אי אפשר לפספס חג כזה גם אם יהיה סגר
שואל השאלה:
אמ כנראה שיהיה סגר נראה לכם שיתנו לנו לצאת מהבית? אמרו כבר על הסגר השני שהוא יהיה הסגר האחרון וברור לכולם שיהיו עוד
אמ כנראה שיהיה סגר נראה לכם שיתנו לנו לצאת מהבית? אמרו כבר על הסגר השני שהוא יהיה הסגר האחרון וברור לכולם שיהיו עוד
אנונימית
לא כי אני כבר זקנה
באותו הנושא: