10 תשובות
אין לי שמץ של מושג מי הוא, או מה הסיפור מאחורי זה, בכל מקרה- מזעזע.
שואל השאלה:
הוא גרפיקאי שמספק שירותים לחברה אחת לפי מה שהבנתי והוא העלה פוסט שהוא רשם בו שאם גם ככה בחורי הישיבות נעולים בפנים אז אם כבר להזרים
גז לתוך הישיבה בסוף הוא הוריד את הפוסט אבל מכחיש את מה שהוא כתב וגם לא התנצל זה הוכחה ישירה לתוצאות ההסתה של התקשורת נגד החרדים והדתיים מותר להסית נגד רצח חרדים ודתיים אבל אם זה ציבור אחר זה כבר דבר אסור
הוא גרפיקאי שמספק שירותים לחברה אחת לפי מה שהבנתי והוא העלה פוסט שהוא רשם בו שאם גם ככה בחורי הישיבות נעולים בפנים אז אם כבר להזרים
גז לתוך הישיבה בסוף הוא הוריד את הפוסט אבל מכחיש את מה שהוא כתב וגם לא התנצל זה הוכחה ישירה לתוצאות ההסתה של התקשורת נגד החרדים והדתיים מותר להסית נגד רצח חרדים ודתיים אבל אם זה ציבור אחר זה כבר דבר אסור
טוב, בהחלט מזעזע.
העובדה שהוא הוריד את הפוסט מוכיחה שאי אפשר להסית, אם היה אפשר הוא היה משאיר אותו..
העובדה שהוא הוריד את הפוסט מוכיחה שאי אפשר להסית, אם היה אפשר הוא היה משאיר אותו..
שואל השאלה:
אבל עצם העובדה שהוא חשב על זה ופירסם את זה מוכיחה שאכן נעשה כאן הסתה לרצח
אבל עצם העובדה שהוא חשב על זה ופירסם את זה מוכיחה שאכן נעשה כאן הסתה לרצח
יש הסתה לרצח נגד כל כך הרבה קהלים ואנשים, לא אכחיש זאת. כמובן שגם במקרה זה הייתה הסתה. אני פשוט לא מסכימה עם זה ש"מותר להסית", כי אם היה מותר לא היו יוצאים נגדו והוא לא היה מוחק את הפוסט.
זה מחליא ש75 שנה אחרי השואה, אנשים, בייחוד כאלו שהם נצר לשורדי שואה, מרגישים בנוח לאחל דברים כאלו לאחרים.
זה מחליא ש75 שנה אחרי השואה, אנשים, בייחוד כאלו שהם נצר לשורדי שואה, מרגישים בנוח לאחל דברים כאלו לאחרים.
שואל השאלה:
צודק ולא נראה לי שיצאו נגדו חוץ מהרבנים וחברים כנסת חרדים הרי למי כבר איכפת מהחרדים והדתיים במדינה? למי שבאמת איכפת יעשה עם זה משהו ולא ידבר ויבטיח ובסוף ישכח מזה העיקר אם זה היה נגד ערבים כול המדינה הייתה על הרגליים אבל אם זה חרדים ודתיים זה חוקי לגמריי להסית נגדם אם הוא היה גר באירופה הוא מזמן כבר היה בכלא גם לפני כמה שבועות מישהו שאל כאן אם היו מוכנים למסור את בני ברק לרשות הפלסטינית תמורת שלום אמיתי גם אתמול אמרתי שההסתה של התקשורת הם משפטים שהם בעקיפין נלקחו מתעמולה נאצית ואני גם מסכימה איתך אבל גם אם לא יצאו נגדו וגם אם כן להעלות דבר כזה במדינת ישראל זה אחרי 75 שנה זה לדעתי פשע מקווה מאוד שלתביעות שהוגשו נגדו ייתחסו הפעם יותר ברצינות
צודק ולא נראה לי שיצאו נגדו חוץ מהרבנים וחברים כנסת חרדים הרי למי כבר איכפת מהחרדים והדתיים במדינה? למי שבאמת איכפת יעשה עם זה משהו ולא ידבר ויבטיח ובסוף ישכח מזה העיקר אם זה היה נגד ערבים כול המדינה הייתה על הרגליים אבל אם זה חרדים ודתיים זה חוקי לגמריי להסית נגדם אם הוא היה גר באירופה הוא מזמן כבר היה בכלא גם לפני כמה שבועות מישהו שאל כאן אם היו מוכנים למסור את בני ברק לרשות הפלסטינית תמורת שלום אמיתי גם אתמול אמרתי שההסתה של התקשורת הם משפטים שהם בעקיפין נלקחו מתעמולה נאצית ואני גם מסכימה איתך אבל גם אם לא יצאו נגדו וגם אם כן להעלות דבר כזה במדינת ישראל זה אחרי 75 שנה זה לדעתי פשע מקווה מאוד שלתביעות שהוגשו נגדו ייתחסו הפעם יותר ברצינות
שואל השאלה:
לא שאלתי את זה רק בשביל לשמוע מה דעתכם על זה זה כרגע ההסתה הכי קיצונית נגד החרדים והדתיים במקום שני נמצא המשפט האנטישמי של רינה מצליח "אם ננקה את החרדים" גם הוא כמובן מתאים בול למשפטים שלפני 75 שנה וצודק
לא שאלתי את זה רק בשביל לשמוע מה דעתכם על זה זה כרגע ההסתה הכי קיצונית נגד החרדים והדתיים במקום שני נמצא המשפט האנטישמי של רינה מצליח "אם ננקה את החרדים" גם הוא כמובן מתאים בול למשפטים שלפני 75 שנה וצודק
oh no!
anyway...
anyway...
אנונימי
קישור לפוסט שבו הוא כתב את זה?
אני לא ממש מאמין ל"הצל" על כל תמונה, אם זה היה המקור שלך.
אני לא ממש מאמין ל"הצל" על כל תמונה, אם זה היה המקור שלך.
כתבו כאן שהוא מחק את הפוסט, אז בסדר. אבל ממליץ לכם תמיד לראות מה הצל צילם - ולחפש אותו בעצמכם, אל תסמכו על משהו בלי מקור מדוייק ואמין.
כבר היו פעמיים שחיפשתי משהו שהוא צילם ולא מצאתי בכלל בגוגל
כבר היו פעמיים שחיפשתי משהו שהוא צילם ולא מצאתי בכלל בגוגל