4 תשובות
שואל השאלה:
אני פוחדת להדבק במתחם בדיקות
אנונימית
תלוי איפה תלכי וכדאי לך ללכת להבדק
^^תלכי למקום שהוא לא עיר גדולה אני גם הייתי במקומות בלי תור או שתלכי למתחם שנבדקים באוטו
זה יכול להיות
אלה חלק מהתסמינים
אני מציעה ללכת לעשות בדיקה
אנונימית