17 תשובות
ככה יצא
שמעי עבר הרבה זמן, אני לא זוכרת.
לא יודעת סתם זה הדבר הראשון שעלה לי לראש
פשוט כתבתי את השם של השיר ששמעתי בזמן שפתחתי את החשבון
שואל השאלה:
אוי באסה פוריו קלקסה
כי אני כזאת
זה פשוט הדבר הראשון שעלה לי לראש... כן, אני יודעת שזה מוזר._.
זה מה שהיה לי בראש באותו רגע וגם כי זה באמת מה שאני סתם ילדה
כי זה נכון
שואל השאלה:
קצת מדוכאת אני אוהבת אותך את המוד שלי ביי
היא השחקנית האהובה עלי.
כי אני שלומית ואני חמודית
שאלה טובה.
כי אני אוהבת הארי פוטר והדמות האהובה עלי זאת לונה
שיניתי את השם משתמש כי לא אהבתי אותו ולא היה לי רעיון אז זה מה שהחלטתי בסוף חחח
כי אני אוהבת הארי פוטר
ואת דמבלדור וממש אהבתי את המשפט הזה אז...