6 תשובות
תעשי קקי קטן ומתוק עם עיניים חמודות ורודות יאמי מאמי
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי שום דבר לעשות איתם, זה החרא
עשיתי את כל הצעדים כדי "לחיות את החיים" אבל כך צעד לא באמת מרגיש אמיתי.
אני מרגישה לבד בתוך כל השיט הזה ושאני לא מנצלת אותם.
אנונימית
ואוי מבינה אותך גם אני הרגשתי ככה שסיימתי את אליטה פשוט לכי תעשי דברים שאת אוהבת ותהני מהחיים
את לא תצליחי להנות ממה שאת עושה אם את באה עם המחשבה של "אני עושה את הדברים האלה בשביל להנות ולמצות את החיים שלי". זה נורא מאולץ ואת תתאכזבי שאת לא נהנית מהם כמו שאת רוצה להנות מהם. לדעתי כל הסוד הוא לא להתאמץ, פשוט תעשי את הדברים שאת אוהבת, תזרמי עם החיים, אל תחשבי יותר מדי.
אני מרגישה שלא העברתי את המסר טוב
לא התכוונתי שלעשות דברים במחשבה של "אני הולכת להנות מזה" זה רע, התכוונתי שאם את באה בגישה של " אני אעשה את הדברים האלה שכל הבני נוער בסדרות טלוויזיה עושים ואני אהנה מהם כי הם נהנים מהם ואני צריכה להנות מהם כי ככה אני ממצה את החיים שלי", את תעשי אותם ולא תביני למה את לא מרגישה חיה ושמחה וכיפית כמו שהם נראים בסרטים וזה יבאס אותך
שואל השאלה:
אני פשוט לא מרגישה שאני מצליחה לשחרר מהתפיסה הזאת של לתכנן דברים ופשוט לחיות, כי אני יודעת שאם אני פשוט אחיה זה לא יגיע, ואני ארגיש כמו זין אם אני לא אכריח את עצמי לעשות דברים
אנונימית