10 תשובות
שואל השאלה:
אני נשמעת כמו ילדת צומי מעצבנת
אבל באמת שאין לי בעיה לדאוג לאנשים
פשוט היה כיף אם הייתי מרגישה שדואגים גם לי
אנונימית
אני לגמרי מבין אותך
מה שלומך?
מה שלומך? אם את רוצה בואי שלחי לי הודעות בפרטי אענה לך❤תמיד פה ולי כן אכפת
אם את צריכה מישהו לדבר איתו, מוזמנת לפנות אליי 3>
זו תכונה מדהימה דאגה לזולת. אם את לא מקבלת שום דבר בתמורה, זה נורא עצוב ואני בהחלט יכול להבין אותך
שואל השאלה:
אני בסדר, תודה לשלושתכם :) איך אתם?
אנונימית
אני מצויין.
מה קורה איתך איך מרגישה?
לא משהו תודה ששאלת לא אפרט פה אם באלך בפרטי❤
בתכלס, הפניתי את השאלה לשואלת השאלה, אבל את מוזמנת. אני עם אוזן קשבת :)
שואל השאלה:
שמחה שאתה בסדר!^^^
וכן, בטח!^^
אנונימית
אם תשלחי הודעה ולא אגיב, סימן שאני כבר ישן
אני גמור