3 תשובות
ואז שתי הלייבים כאילו בנפרד
צריך שיהיה למצטרף ולמצרף מעל 1000 עוקבים וכל אחד פותח לייב בנפרד
כי אם נגיד יש לי 1000 עוקבים ואני בלייב של מישהו אז הוא לא יכול לצרף אותי
רק אם אני פותחת לייב יש לי אפשרות לראות אופציות של אנשים לצרף שעוקבים אחריי (לפי דעתי) ואז הם יכולים לבחור אם להצטרף או לא
כי אם נגיד יש לי 1000 עוקבים ואני בלייב של מישהו אז הוא לא יכול לצרף אותי
רק אם אני פותחת לייב יש לי אפשרות לראות אופציות של אנשים לצרף שעוקבים אחריי (לפי דעתי) ואז הם יכולים לבחור אם להצטרף או לא
מצטרפת לשאלה
באותו הנושא: