6 תשובות
להבין שזה קרה לעוד מלא אנשים והם עברו את זה ואחרי דקה שוכחים מזה
אנונימית
פשוט על תחשבי על זה
אל*
לא שוחכים זה לא באמת יעזור לך קרה משהו אל תהפכי את זה למביך תיצחקי על זה גם אין לל מה להיות מובכת כולנו בני אדם ולכולם קרה פעם משהו מביך
תעסיקי את עצמך ולאט לאט את תישכחי
לזכור שהמורה היא גם בנאדם כמוני וכמוך.
אני בטוח שגם היא עושה דברים מביכים. אין מצב שלא קרה לה שהיא יצאה מאיזה חנות בלי לקנות כלום ולא עברה לה המחשבה :"תתנהגי כרגיל, לא גנבת כלום".
או או או או
אין מצב שהיא לא השתמשה במלקחיים ולא עשתה כמה קליקים לפני השימוש סתם בשביל הכיף.
אני בטוח שגם היא עושה דברים מביכים. אין מצב שלא קרה לה שהיא יצאה מאיזה חנות בלי לקנות כלום ולא עברה לה המחשבה :"תתנהגי כרגיל, לא גנבת כלום".
או או או או
אין מצב שהיא לא השתמשה במלקחיים ולא עשתה כמה קליקים לפני השימוש סתם בשביל הכיף.
באותו הנושא: