8 תשובות
גם אני קיבלתי 2 בהדרכה ביום המאה בזום, זה מבאס רצח
עזבי את זה שאני גם יודעת להדריך ויש לי תעודת הדרכה
מבינה אותך לגמרי..
שואל השאלה:
מה הקשר "אף אחד לא מקבל אותו" הוא מבוקש אבל לא עד כדי כך...
אנונימית
תראי, הציונים ביום המאה ניתנים ביחס לעצמך ולציונים האחרים שלך. נגיד ועשית יחסית טוב בתחנת ההדרכה אבל ביחס לזה עשית ממש מעולה בתחנת יחסי אנוש אז ביחסי אנוש היית מקבלת נגיד 4 ובהדרכה 2. לא אומר שאת לא טובה בהדרכה אלא פשוט שביחס לעצמך את טובה יותר בתחומים אחרים. אין ממש מה לעשות עם זה... מסכימה שזה מבאס ביותר אבל בכללי בצבא עדיף לנסות לא להתקבע יותר מדי על תפקיד אחד אלא לבדוק כל מיני כיוונים כי בסופו של דבר זה הכל נעשה על פי צורכי צהל ואין יותר מדי שליטה בנושא. מלא בהצלחה!
אני לא ממש יודעת מה אני רוצה אבל אם היו נותנים לי הדרכה אז הייתי סבבה עם זה..
תתנחמי בזה שלא כל אלו שיש להן 5 בהדרכה יקבלו מדאגית, זה תפקיד מאוד מבוקש וכמעט אף אחד לא מקבלת אותו
כשתתגייסי ותהיי בסדיר תבקשי לצאת לקורס ויש מצב שיתנו לל
שואל השאלה:
ואת רוצה תפקיד הדרכה בצבא?
אנונימית
שואל השאלה:
"סתם אחת מוזיקלית" ניסית לערער?^^
אנונימית