התחברות
הרשמה
לא הגעתי אתמול לבית ספר ושאלתי את חברה שלי אם היה משהו מעניין ו
היא והבנות הכירו את הבנים בבית ספר החדש ויישבו איתם בהפסקות ודיברו..
ורק אני עוד לא הכרתי עכשיו זה יהיה יותר מביך כי הם כבר הכירו אותם ואני לא וזה מבאס.
מה לעשות?
7 בינואר 2021, 23:59
מורים
כיתה
תשובה אחת
לא נורא תיהי איתן ותנסי להיות חברותית ופתוחה ומי שאת ותכירי חברים
S
Shirel.S
באותו הנושא:
אתמול שיקרתי למורה ואמרתי שאני לא מרגישה טוב אז לא הגעתי לבית ספר והיום אני באמת לא מרגישה טוב אבל אני צריכה ללכת.שיט.
אתמול הגעתי למסקנה שחברה שלי קנאית בטירוף
היום לא הגעתי לבית ספר ודיברתי עם חברה שלי עכשיו והיא אמרה שעשו שינויי, מקומות בכתה
לא הגעתי לבית ספר כי יש לי חרא כיתה ואין לי שם בכלל חברים...
לא הגעתי לבית ספר היום כי לא היה לי כוח לבוא רק לשעתיים ועכשיו המחנכת שלי שאלה אותי למה לא הגעתי, מה לענות לה?
לגיטימי שאתמול חברה שלי הייתה חולה ושאלתי אותה מה שלומה והיום אני לא הרגשתי טוב ולא הגעתי לבית ספר והיא כן והיא לא שאלה
אתמול באה אליי חברה לעשות עבודה והיא ממש מעצבנת מהחברות האלה שלא כיף להזמין לבית שלך
ילדה מהכיתה שלי שאלה אותי למה לא הגעתי ביומיים האחרונים לבית ספר
הייתי בחול עד אתמול אז לא הגעתי לבית ספר 3 ימים.
שיט שיט שיט הגעתי לבית ספר וזכרתי שלא ציחצתי שיניים ואכלתי אתמול בלילה מלא חטיפים וגם אתמול בלילה לא ציחצחתי
יש לי חברה שעשו לה אתמול מסיבת הפתעה ולא הגעתי אז היא ממש נפגעה.