7 תשובות
שואל השאלה:
אוףף אבל זה מסוכן רצח וגם וואלה לא באלי להיות בבידוד או להדביק את הסביבה שלי בשביל זה ולא בשביל שום דבר..
אוףף אבל זה מסוכן רצח וגם וואלה לא באלי להיות בבידוד או להדביק את הסביבה שלי בשביל זה ולא בשביל שום דבר..
אנונימית
לא אני חושבת שיצאת ממש בסדר את פשוט צריכה לדבר איתו ולהסביר לו שככה יצא אבל שהוא יצא מהבידוד תחגגו לו ויהיה לו ממש יפה וכיף חוץ מזה את לדעתי יצאת ממש בסדר בהצלחה ומזל טוב:)
אנונימית
מבאס.. אבל עשית נכון גם אני הייתי עושה ככה.
אולי תבואו להגיד לו שלום מרחוק ולהשאיר לו משהו נחמד כמו אוכל או מתנה ליד הדלת
אולי תבואו להגיד לו שלום מרחוק ולהשאיר לו משהו נחמד כמו אוכל או מתנה ליד הדלת
שואל השאלה:
תודהה זה רעיון טוב ממש הבעיה שיש סגר אז זה כבר לא משנה
הוא גר רחוק חצי שעה נסיעה
תודהה זה רעיון טוב ממש הבעיה שיש סגר אז זה כבר לא משנה
הוא גר רחוק חצי שעה נסיעה
אנונימית
אני יכולה להבין למה הוא נפגע, אבל יצאת ממש בסדר, את שומרת על החוקים ועל עצמך ועל המשפחה..
היי,
אני חושב שיצאת נפלאה.
המחשבה שלך היא לגיטימית והגיונית.
את רוצה לשמור על הבריאות שלך, הבריאות של הקרובים אלייך.
התנהגת בצורה בוגרת וחכמה.
ההפך, את צריכה להרגיש נהדר עם עצמך על כך שעמדת על הרצונות שלך.
הוא פעל בצורה אנוכית בכך שרצה שתבואי למרות הסיכון בדבר.
יצאת מלכה, כל הכבוד :)
אני חושב שיצאת נפלאה.
המחשבה שלך היא לגיטימית והגיונית.
את רוצה לשמור על הבריאות שלך, הבריאות של הקרובים אלייך.
התנהגת בצורה בוגרת וחכמה.
ההפך, את צריכה להרגיש נהדר עם עצמך על כך שעמדת על הרצונות שלך.
הוא פעל בצורה אנוכית בכך שרצה שתבואי למרות הסיכון בדבר.
יצאת מלכה, כל הכבוד :)
מבינה אותו תאמת.. הוא חיכה לחגוג ביום הולדת ובסוף נכנס לבידוד. מבינה אותך כמובן זה באמת מסוכן, אבל לדעתי היית יכולה לשים לו משהו ליד הדלת או לדבר איתו מחוץ לגדר או חלון.
באותו הנושא: