2 תשובות
וואי קשה להסביר את זה
אני לא כל כך זוכרת כי סיימתי מוקדם אבל בכללי מה שקרה זה שהיה דבר כזה שנקרא המלחמה האחרונה שזה אומר שאחריה לא יהיו יותר מלחמות ואז כולם יתעלו שזה אומר שהם יחיו לנצח רק במקום שקט ובגלל שקלארק הרגה באמצע המבחן שלה (מבחן שבודק אם את/ה יכולים להתעלות) אז היא היחידה שנשארה בכדור הארץ והחברים שלה (מרפי, רייבן, אקו ועוד כמה שאני לא זוכרת) החליטו להשאר בכדור הארץ גם אם זה אומר שהם הולכים להזדקן ולמות (כי כשמתעלים לא מתים) וזה היה ממש חמוד