6 תשובות
לא, לא רואה טעם להרחיב את זה
אם זה מעניין אותך תלכי. בסוף אמור להיות עבודת בגרות די קשה רק אומר. גם כל הלא המוצלחים הולכים לשם ולא לומדים ברצינות (לפחות בבית ספר שלי)
אנונימי
לא
אין לי מגמה כזאת בבית הספר בגלל הסיבות שאין סיבה באמת להרחיב אלא אם כן אין לך מה להרחיב
לא שווה להרחיב אותה לא תעזור בכלום וגם מקצוע משעמם לדעתי
אנונימי
לא ממש שווה להרחיב אותה, אלא אם כן תרצי לעסוק במשהו בגאוגרפיה בעתיד.
כן אני עשיתי