10 תשובות
אם לא תלמדי לענות ותהיי עם ביטחון
יחשבו שאת ילדת כאפות וימשיכו
שואל השאלה:
אני עונה ומגנה על עצמי בבטחון
אבל זה עדיין עושה לי רע בפנים
אנונימית
איך הגעת למצב שיורדים עלייך שעה
בלי שאת משתיקה אותם
שואל השאלה:
זה הקטע, הגדרתי אותם לחברים מאוד קרובים אז אמרתי להם שזה לא לעניין כבר והם מיצו את הבדיחה אז שיתקדמו הלאה אבל הם מפסיקים לכמה דקות וחוזרים לזה שזה פשוט גורם לי לרצות לנתק איתם קשר
אנונימית
תתרחקי לא צריך לנתק ולהגיד מהיום
לא מדברת איתך פשןט שיראו שאת לא שמה ז
שואל השאלה:
אז למשל אם אומרים לי להצטרף לשיחה פשוט לא לענות?
כזה להיות בקשר אבל לא לדבר לעתים קרובות?
אנונימית
אם באלך נסי לדבר איתם אם זה ממשיך ככה
תתרחקי אם לא אז סבבה דברו רגיל
שואל השאלה:
אני חושבת שאתרחק באמת כי זה עושה לי רע לחשוב עליהם...
תודה רבה על העצה!
אנונימית
תאמת שתתרחקי גם לי זה קרה ואז אחרי שבוע כזה הכרתי מלא ידידים חדשים אז תעשי את זה ופאק איט מה אפכת לך ממנה סתם דפוקה שמפספת אותך