22 תשובות
לא אבל עכשיו אני יודעת
מקור? מה זה "יבטלו" אין דבר כזה
אני בשוק זה רציני?
גם רוסיה מדינת לאום לא נראלי שיבטלו אותה
מה
שואל השאלה:
כן תבדקו. כל מנהיגי העולם הולכים להיפגש במאי 2021 בדאבוס ולסגור על התוכנית.
כן תבדקו. כל מנהיגי העולם הולכים להיפגש במאי 2021 בדאבוס ולסגור על התוכנית.
אנונימי
חוח לא
שואל השאלה:
מצאתי בשבילכם קישור להורדת הספר בקובץ pdf שהם כתבו על זה. יש שם פרק שלם על ביטול מדינות הלאום וביסוס שלטון עולמי אחד.
מצאתי בשבילכם קישור להורדת הספר בקובץ pdf שהם כתבו על זה. יש שם פרק שלם על ביטול מדינות הלאום וביסוס שלטון עולמי אחד.
אנונימי
אפשר קצת יותר פירוט?
(אני לא ככ הבנתי)
(אני לא ככ הבנתי)
התוכנית היא בכלל על האקונומיה אין שום קשר ל"ביטול מדינות" שוב. מקור לטענה זאת?
שואל השאלה:
אני בדיוק כותב על זה ערך בויקיפדיה העברית. המידע קיים בויקיפדיה באנגלית תרשמו the great reset ותתרגמו לעברית.
אני בדיוק כותב על זה ערך בויקיפדיה העברית. המידע קיים בויקיפדיה באנגלית תרשמו the great reset ותתרגמו לעברית.
אנונימי
שואל השאלה:
ekko יש פרק שלם בספר על ביטול מדינות הלאום.
ekko יש פרק שלם בספר על ביטול מדינות הלאום.
אנונימי
אני לא אוריד את מה ששלחת כי זה לא מקור אמין. גם אם מה שאתה אומר זה נכון זה דבר מצויין! אם כח האנושות תחייה תחת שלטון אחד )כמובן לא דקטטורי) אנחנו נתפתח הרבה יותר מהר. זה ממש לא דבר רע.
שואל השאלה:
הקישור מהאתר של הפורום הכלכלי העולמי.
זה לא דבר רע אם אין לנו התנגדות לזה. תקרא את כל הספר אני בטוח שתהיה לך התנגדות לזה הם אנשים בעלי דעות נאציוליסטיות שאתה ממש לא רוצה שישלטו עליך.
הקישור מהאתר של הפורום הכלכלי העולמי.
זה לא דבר רע אם אין לנו התנגדות לזה. תקרא את כל הספר אני בטוח שתהיה לך התנגדות לזה הם אנשים בעלי דעות נאציוליסטיות שאתה ממש לא רוצה שישלטו עליך.
אנונימי
לא חושבת שיש סיכויים גדולים שזה יקרה...
אנונימית
יש לזה המון דברים רעים כן אבל גם דברים טובים. כמובן צריך לשנות את זה המון אבל זה רעיון מעולה
^^^אף עם בעולם לא יסכים לכך.
שואל השאלה:
זה תלוי המנהיגים.
עכשיו הם מתחילים עם איחוד אמריקה הצפונית, עם ביטול הדולר וביסוס מטבע דיגיטלי חדש שייקרא בשם amero. גם מקסיקו תצטרף לאיחוד.
זה תלוי המנהיגים.
עכשיו הם מתחילים עם איחוד אמריקה הצפונית, עם ביטול הדולר וביסוס מטבע דיגיטלי חדש שייקרא בשם amero. גם מקסיקו תצטרף לאיחוד.
אנונימי
בבקשה לא להאמין לקונספרציות של אמנון יצחק...
זה לא נכון בכלל. ההצבעה של זה תקרה בהמשך 2021 זה עדיין לא אושר בכלל. דיי סתם.
אף אחד לא יסכים לזה, מלא אנשים יצאו להפגין בכל העולם ...
לא חדש.
ולא רק בישראל
ולא רק בישראל