6 תשובות
שואל השאלה:
אני אשמח
יש לי צלקות חמורות בלחיים של איזה 5-6 שנים ואני אף פעם לא חשבתי לטפל בהן כי לא ידעתי שיש פתרון/ לא האמנתי שזה יעבוד ועכשיו אני מתחרטת.
אנונימית
האמת שלא אני יכולה להמליץ לך מה עזר לי אם באלך
אה ודרך אגב יש מדבקות כאלה שאת ישנה איתם ויוצא כל הלכלוך של החצקונים תרשמי בטיקטוק band strips אם אני לא טועה
שואל השאלה:
לא, זה ג'ל כזה ושמעתי על זה בסטורי של רומי אברג'יל
אנונימית
זה המדבקות האלה מהטיקטוק??
אוקיי אז ככה יש את כל המוצרים של האורדינריthe ordinary אפשר לקנות אותם באסוס ובביוטי ביי ויש את cerava יש להם סבון פנים וקרם פנים פצצה מאמינה שזה יעזור לך תעשי גוגל על המוצרים ואם לא אז יש את הכדורי רוקאן