8 תשובות
חחח ממש לא אני תמיד מתחילה לגמגם ואין לי מושג מה אני אמורה לעשות
ברור כי כל המוכרים שאתה מדבר איתם הם תל אביבים מתנשאים טיפוסיים
אנונימי
לי בכללי יש חרדה חברתית, אז לא האני
חחח כנל האמת
לא יודע לא כזה מפריע לי, זה לפעמים נחמד תאמת.
כולנו
כולנו נלחצים עובדה שאנחנו כל היום בסטיפס
חח מכיר את זה אני מזדהה איתך