20 תשובות
הגיוני שאת מפחדת מזה במיוחד אחרי מה שאת מספרת. שום דבר לא מבטיח שהכל יהיה בסדר, אבל כל עוד תאמיני שיהיה בסדר זה מספיק.
אל תפחדי להתקדם בחיים רק כי את מפחדת שמשהו שלא בטוח יקרה יקרה. אני מבינה שזה מפחיד, אבל כמו שאמרת לא כולם כאלה
אל תפחדי להתקדם בחיים רק כי את מפחדת שמשהו שלא בטוח יקרה יקרה. אני מבינה שזה מפחיד, אבל כמו שאמרת לא כולם כאלה
שואל השאלה:
תגובה ראשונה אני לא חושבת שזה נכון.
אם היית רואה את אבא שלי, זה הדבר האחרון שהיית מנחשת פשוט הדבר האחרון.
נעים הליכות, פרצוף עדין, שקט מופנם, חייכן.
זה שזה לא צפוי, זה מה שהורג אותי, אני אפילו לא מאשימה את אמא שלי.
את חושבת שאת מכירה בן אדם שתכלס המציאות היא מאוד דינאמית, אנשים מראים צדדים חדשים ומפתיעים כל פעם גם אם תהיי עם בן אדם 30 שנה.
תגובה ראשונה אני לא חושבת שזה נכון.
אם היית רואה את אבא שלי, זה הדבר האחרון שהיית מנחשת פשוט הדבר האחרון.
נעים הליכות, פרצוף עדין, שקט מופנם, חייכן.
זה שזה לא צפוי, זה מה שהורג אותי, אני אפילו לא מאשימה את אמא שלי.
את חושבת שאת מכירה בן אדם שתכלס המציאות היא מאוד דינאמית, אנשים מראים צדדים חדשים ומפתיעים כל פעם גם אם תהיי עם בן אדם 30 שנה.
אנונימית
אנשים משתנים.
אבל זה לא בהכרח אומר שזה יקרה לך
אבל זה לא בהכרח אומר שזה יקרה לך
שואל השאלה:
זה גם לא אומר שבהכרח זה לא יקרה לי.
זאת רק אני ככה? זה באמת לא מפחיד אתכן?
יכול להיות שאני over thinking, אבל איך אפשר שלא כשזה כל מה שאני רואה?
זה גם לא אומר שבהכרח זה לא יקרה לי.
זאת רק אני ככה? זה באמת לא מפחיד אתכן?
יכול להיות שאני over thinking, אבל איך אפשר שלא כשזה כל מה שאני רואה?
אנונימית
זה כן מפחיד, אבל אני פשוט לא חושבת על זה.
זה לא ממש מעסיק אותי כי אני לא במקום הזה בחיים.
כנראה שאת over thinking כי זה באמת מחשבות שאת לא צריכה להעסיק את עצמך בהם.
זה לא ממש מעסיק אותי כי אני לא במקום הזה בחיים.
כנראה שאת over thinking כי זה באמת מחשבות שאת לא צריכה להעסיק את עצמך בהם.
עוד פעם אבא שלי היה מכה אותי בתור ילד והוא דיי ערס, דיברתי מהנסיון שלי זה הפך אותי לשקט, ולגרום לי להישבע שברגע שאגיע למצב כזה אני בפעם הראשונה אני יעשה סטופ ואתגרש. בכל מקרה מבחינת הרוב גברים שקטים יש פחות סיכוי שיגיעו למצב הזה כי ה"שקט" הזה הרבה פעמים נובע מפחד לא לעשות משהו שלא צריך כמו מה שדיברת עליו, פחד מהתגובה של החברה כלפיך ועוד סיבות שלדעתי קשורים בעקיפין לכך שיש פחות סיכוי שאנשים שקטים יעשו משהו כזה
שואל השאלה:
קודם כל תודה ששיתפת.
דבר שני, הבן זוג שלי כנראה יהיה בן אדם שקט ורגוע כי לזה אני נמשכת, אבל רוב המקרים שאני מכירה מדובר באנשים כאלה מקסימים שלא הייתי חושבת לעצמי אפילו שזה יהיה המצב.
החוסר ידיעה הזאת, ההבנה שאני בן אדם ומי שמולי גם בן אדם עם עולם והבנה משלו והוא יכול להיות לא צפוי משגעת אותי.
קודם כל תודה ששיתפת.
דבר שני, הבן זוג שלי כנראה יהיה בן אדם שקט ורגוע כי לזה אני נמשכת, אבל רוב המקרים שאני מכירה מדובר באנשים כאלה מקסימים שלא הייתי חושבת לעצמי אפילו שזה יהיה המצב.
החוסר ידיעה הזאת, ההבנה שאני בן אדם ומי שמולי גם בן אדם עם עולם והבנה משלו והוא יכול להיות לא צפוי משגעת אותי.
אנונימית
אני מסתכלת כרגע על זוגות שבסביבתי ואני רואה שכן אפשר לזהות לרוב את הבן אדם.
לדוגמא חבר של אחותי, הוא באמת לא בן אדם שיכול להרים יד. אני חושבת שאת תמצאי מישהו שתרגישי איתו בטוחה.
לדוגמא חבר של אחותי, הוא באמת לא בן אדם שיכול להרים יד. אני חושבת שאת תמצאי מישהו שתרגישי איתו בטוחה.
שואל השאלה:
להרגיש בטוחה זאת לא הבעיה, להיות אשכרה בטוחה זה כבר סיפור אחר.
להרגיש בטוחה זאת לא הבעיה, להיות אשכרה בטוחה זה כבר סיפור אחר.
אנונימית
בחיים בכל מקום תהיה סכנה.
אבל אל תגרמי לה להשפיע על החיים שלך, ולהרוס לך אותם.
אל תבזבזי את כל הזמן שלך במחשבה על זה
אבל אל תגרמי לה להשפיע על החיים שלך, ולהרוס לך אותם.
אל תבזבזי את כל הזמן שלך במחשבה על זה
שואל השאלה:
זה נכון
זה נכון
אנונימית
אנחנו אנשים, תשמעי ברגע שאת תכירי מישהו תגידי שהדבר הכי חשוב בקשר זה להיות שקופים, ואם הוא ממשיך להיות כזה לאורך הקשר אחרי כמה שנים מתחתנים ושוב לדעתי בנים שקטים וטובים הכי פחות סיכוי להגיע למצב של אלימות את גם מכירה את הבן אדם כמה שנים את תדעי לראות איך הוא משתנה בתקופה הזאת... לא יודע זה מה שאני יכול לייעץ לך זה הדרך הכי טובה להיות קרוב ללדעת שהוא לא יהיה כזה ובקשר זוגי צריך לבטוח אחד בשניה
שואל השאלה:
כבר לא, התלוננו למשטרה והוא הורחק.
מה איתך?
כבר לא, התלוננו למשטרה והוא הורחק.
מה איתך?
אנונימית
הדבר הכי מפחיד שיש אבל את באובר טינקינג כי זה עןד לא קרה לל אז פשוט תחיי את הרגע ומה שיקרה יקרנ
אני חושב שאת לא צריכה לחשוב ככה.
והסיבה הפשוטה כי אפשר לומר על כל דבר ככה.
למשל מאיפה אדם יודע שהוא לא יקבל מחלה שתצטרך כדי להרפאות ממנה להשיג הרבה כסף?!אז אדם ילך ויעבוד משמרות כפולות ואפילו ימצא עוד עבודה וכל היום יהיה בלחץ?ברור שלא פשוט אדם צריך לחיות רגיל להתחתן להביא ילדים לעבוד וכו..
והסיבה הפשוטה כי אפשר לומר על כל דבר ככה.
למשל מאיפה אדם יודע שהוא לא יקבל מחלה שתצטרך כדי להרפאות ממנה להשיג הרבה כסף?!אז אדם ילך ויעבוד משמרות כפולות ואפילו ימצא עוד עבודה וכל היום יהיה בלחץ?ברור שלא פשוט אדם צריך לחיות רגיל להתחתן להביא ילדים לעבוד וכו..
זה די נדיר, אבל איך שאני רואה את זה עד שאהיה בן 25 בקושי יהיו אנשים שרוצים להתחתן
יש תמיד סימנים מקדימים לזה, גבר אלים יכול בהתחלה לא להכות עם הידיים, אבל מנוע מהחברה שלו לא לפגוש אחרים, לנתק קשר עם חברים ולהיות קנאי לה בצורה קיצונית. אלו סימנים מסוכנים ומעוררי דאגה. היו לי כמה כאלה, גם למדתי לחפש עליהם בגוגל - אם הם עשו שטויות זה כתוב בתקדין. בכל מקרה, יש סיכוי שתשחזרי מה שראית בגלל שאת מכירה את זה מקרוב. אבל חשוב מאוד שתריחי את הסימנים המקדימים ותראי אם זה אדם יציב מספיק בשביל להקים איתו בית. וחוץ מזה שאת אישה חזקה, ואת תצליחי לצאת מדברים בזמן! חפשי אנשים להתחבר אליהם במסגרות טובות כמו לימודים או מקום שבו יש תחומי עניין נבונים. זה מנפה הרבה מאוד בררה
עד שאת תגדלי עד לרמה של משפחה וילדים, אני מקווה מאוד שהמקרים האלה יפחתו ויפחתו. יצא לגברים שם של מפלצות בגלל אותם חיות אדם שפוגעים במשפחות שלהם. אפשר להבין מאיפה הפחד שלך נובע, אבל אף אחד לא "הופך" לאלים, הוא לא קם בבוקר והופך לכזה. רק צריך לראות את הכל עוד בהתחלה.
אם אני באמת יכולה לומר משהו שיעזור לך, למרות שזה נשמע מעט מבהיל:
תחיי את בשביל עצמך בהתחלה, תגורי לבד תתפתחי לבד תהיי עצמאית.
שתמיד תהיה לך חברה שאת מספרת לה הכל מהכל, שהיא תדע להגיד לך דברים שאת יותר מדי "עיוורת מאהבה" כדי לשים לב אליהם.
עד אז תלמדי על סימני "נורה אדומה". תשמרי הרבה על קשר עם המשפחה שלך, אם המשפחה אומרת שלא כדאי אז כנראה לא כדאי- הרבה פעמים המשפחות צודקות.
אל תלכי איתו ישר לחופה.
אם אני באמת יכולה לומר משהו שיעזור לך, למרות שזה נשמע מעט מבהיל:
תחיי את בשביל עצמך בהתחלה, תגורי לבד תתפתחי לבד תהיי עצמאית.
שתמיד תהיה לך חברה שאת מספרת לה הכל מהכל, שהיא תדע להגיד לך דברים שאת יותר מדי "עיוורת מאהבה" כדי לשים לב אליהם.
עד אז תלמדי על סימני "נורה אדומה". תשמרי הרבה על קשר עם המשפחה שלך, אם המשפחה אומרת שלא כדאי אז כנראה לא כדאי- הרבה פעמים המשפחות צודקות.
אל תלכי איתו ישר לחופה.
אנונימית
פשוט אל תתחני עם איזה ערס, בחורים שקטים הם אלה שלעולם לא יעשו כזה דבר
זה באמת מפחיד, אנחנו חיים במציאות קשה ומפחידה מבחינת אלימות נגד נשים, זה מזעזע לחשוב שזה יכול לקרות לכל אחת, חס וחלילה כן?? חס ושלום. זה נורא לחשוב על זה.
באותו הנושא: