8 תשובות
לא אוהבת
אבל לא סוף העולם
וואי אישית לי מוריד בטירוף
לא אוהבת בכלל
לא להפך זה מחמיא לי(אני בת)
אנונימי
לא אוהבת, מעדיפה כינויים אחרים
r.george
אני שונאת שקוראים לי מאמי וכפרה ועיוני אין לי בעיה עם חיים שלי
לא אכפת לי
זה לא באמת מעניין אותי או מפריע לי איך קוראים לי, אני מכבד את סגנון הדיבור של הבן אדם וזורם על זה