12 תשובות
הקורונה לא תסתיים. אבל היא תהפוך להיות כמו השפעת. חלשה ופחות מסוכנת.
אז לא, אלא אם כן תהיה מגפה חדשה חס וחלילה
לא חושב
לא
אנונימית
ברור שלא, עברה רק שנה ואשכרה כבר מצאו חיסון וגם אם הוא לא מספיק טוב ולא ירפא הכל אז ימציאו משהו יותר טוב
אני חושב שכם נהיה עם מסיכות אבל לא בגלל הקורונה אלא בגלל זיהום אוויר ושיט
לא עוד 500 שנה אבל דיי בטוחה שנשאר עם הקורונה הרבה זמן... אבל אנשים כבר סוג של "יתרגלו" לזה, וזה יהיה לצערי חלק מהחיים שלנו.
זה יהפוך להיות כמו שפעת...
בהנחה שעדיין תהיה אנושות עד אז - לא, אמנם קשה לדעת מה יקרה בעתיד(עוד 5 שנים לא יודעים מה יהיה אז עוד 500?) אבל לדעית רוב בני האדם במדינות המפותחות יהיו מהונדסים גנטית וחסינים לוירוסים כאלה
מסכות כן, בגלל הזיהום אוויר, קורןנה? ממש לא.
כן זה כנראה יקרה
אבל לא בגלל הקורונה
פעם ב100 שנה יש מגפה חדשה,
לפני 100 שנה הייתה השפעת הספרדית לדוגמה
אז כנראה שתהיה מגפה אבל המדע ישתפר ויתקדם בעתיד כך שלא בטוח בנוגע למסכות
שואל השאלה:
אבל יהיה צריך כל 3 חודשים להתחסן בשביל שיהיה אפשר לטוס?