11 תשובות
זה אחלה
מה אכפת לי מלק
מה אכפת לי מלק
מה אכפת לי שיעשו מה שבא להם הגוף שלהם הם מחליטים
אני חושבת שזה טוב שהם עושים מה שבא להם ולא שמים על אף אחד אבל אני יכולה לומר שאני לא ימשך למישהו עם לק אבל אני כן חושבת שזה יפה וזה
שהיה להם לברחאות לא מתערב לא שופט אבל אני חא היתי נותן למישהי לצבוע אותי
שואל השאלה:
^^אני לא יודעת אם הייתי נמשכת אבל כן זה ממש ממש יפה
^^אני לא יודעת אם הייתי נמשכת אבל כן זה ממש ממש יפה
שיעשו מה שבא להם סך הכל
את אונרת
זה אחלה
זה דיי חמוד כזה וגם יש לך אומץ
אני בן אבל אני לאוהב לק זה מציק לי אבל זה יפה גם לבנים וגם לבנות
אני לא אוהבת!!!!!!!!!
באותו הנושא: