6 תשובות
אמאלה חשבתי שרק אני ככה
אני אוהבת אוכל זה בעיה אצלי
אבל אין לי כול כך איך לעזור לך
מכירה את זה, תנסי לאכול ארוחה אמיתית עד שתהיה באמת שבעה והסוד הגדול זה מסטיקים ללא סוכר! במקום לאכול אוכל תאכלי מסטיקים
^אם כבר במקום מסטיקים תאכלי ירקות
נסי לאכול בצורה מאוזנת ודברים מזינים, אל תרעיבי את עצמך! אם את חושבת שיש לך בעיה בריאותית, לכי לרופא וספרי לו על זה
שואל השאלה:
אני לא מרעיבה את עצמי אני אוכלת ברמה סבבה
אנונימית
אני בבעיה ההפוכה משלך
אנונימית