13 תשובות
מונלייט זה הזה עם הפונפון? אם כן יש לי אותו והוא נדיר
שואל השאלה:
זה הזה עם הפונפון שהבושם עצמו סגול כזה
זה הזה עם הפונפון שהבושם עצמו סגול כזה
אנונימית
כןכןכן אז יש לי אותו ריח באמת מהממם
thank you next הוא מושלםם וגם הצורה שלו ממש מגניבה
מונלייט מריח ממש טוב
מונלייט ועם את לא בטוחה בעצמך תמיד אפשר לפתוח בסופר פארם ולראות איזה ריח הכי מתאים
זה שבצורת ענו
יש לי את כולם חוץ מהאחרון אז את יכולה לפנות עליי לפרטי אני יכולה להמליץ לך
ארי וסוויט לייק קנדי הכיי מושלמים שלה
יש לי את כולם חוץ מקלאוד
יש לי את כולם חוץ מקלאוד
הרחתי את כולם..יש לי את מונלייט וטנקיו נקסט אבל מונלייט הוא האהוב עליי. טנקיו נקסט מזכיר קצת קוקוס
טנקיו נקסט וואוו
ארי ומונלייט
ארי וסוויט לייק קנדי.
אנונימית
באותו הנושא: