5 תשובות
כן, לא היה הרבה גשם
כן, הוא לא החלטי כל כך חחח
אני מקווה שישתפר
שואל השאלה:
גם אני מסתובבת עם חולצה קצרה ומכנסיים קצרים ובקושי קר לי
כלכךך אני הולכת לים נכנסת למים שתביני איזה מצב
שואל השאלה:
גם אני כבר אמצע ינואר ועוד מעט יגמר החורף ובא לי להזמין בגדים אבל בטח עד שהבגדים לחורף יגיעו יהיה כבר חם