5 תשובות
כן
אין בזה בעיה
אין בזה בעיה
תשאל אם* היא חושבת ולא עם, וזה בסדר :)
כן ברור
נראלי גם שהיא תעריך את זה כי זה במקום למשוך את הזמן וסתם שהיא תצםה למשהו ואתה למשהו יאז תיהיה אכזבה גדולה
כן בטח
אנונימית
באותו הנושא: