3 תשובות
היא סבבה כאילו יש יותר טובים אבל היא גם ממש טובה אבל חשוב שזה יהיה פייבר כי אם לא אז זה יהיה פחות טוב
שואל השאלה:
פייבר תמיד יותר טוב כי זה סיבים אבל הבעיה שבעיר שלי אין סיבים אופטיים
אה... אז לי יש עם פייבר לא יודעת אם כדי בלי