2 תשובות
המחאות בקפיטול היו מאורע חד פעמי, בעוד שמחאות blm חזרו על עצמן שוב ושוב, כך שלמשטרה המקומית היה זמן להערך.
אלו שני אירועים שהייתה בהם גם אלימות וברוטליות. גם מצד המפגינים, וגם מצד המשטרה.
4 מפגינים נרצחו על ידי המשטרה במהומות בגבעת הקפיטול.
שואל השאלה:
^אני חושבת שלא קשה להסכים שהמצב קצת יותר מורכב מ"הם גזענים".

^יכול להיות שזאת טעות אבל מהמקומות שאני ראיתי היה כתוב שאשה אחת נורתה בידי משטרה, שוטר אחד מת לאחר פגיעה ממטף כיבוי על ידי אחד הפורצים, ושלושה אנשים מתו ממצבי חירום רפואיים (לא מפגיעה ישירה של שוטרים, כלומר רק מוות אחד שגרמה המשטרה ישירות).

ולגבי זה שלא היו מוכנים... כשידוע מראש שקבוצה גדולה של אנשים (יחסית) קיצוניים פוליטית תתאסף קרוב לאירוע ממשלתי גדול עם הרבה נבחרים שאמורים לאשר דבר שהם מתנגדים אליו, הכנה מראש לא צריכה להיות בעיה.
אנונימית