4 תשובות
לא חושבת
לא ניראלי אבל יש לך אפשרות בהגדרות לשנות את זה שיהיה לך איזה 10 שניות לביטול השליחה פעם הבאה
את יכולה לעשות מצב טיסה ולבטל את האינטרנט ואז זה לא ישלח ויבקש ניסיון חוזר ופשוט תתנגדי