27 תשובות
אתה לא צריך לגרום לה. פשוט תראה לה שאתה פה בשבילה. שאתה זמין. ושאתה רוצה לתמוך בה. אל תלחץ עליה, תתן לה הרגשה שאתה מכבד את הרצונות שלה. אם תהיה לה הרגשה בטוחה אתך היא תשפוך על דעת עצמה. ואם לא אז תקבל את זה ככה. לכל אחד יש מצבים שהוא רוצה לשמור לעצמו
תנסה לתת לה להבין שאתה שם בשבילה
לתת לה את הזמן שלה ולא ללחוץ עליה.. תחכה שהיא תרגיש לבד שהיא יכולה לשתף אותך במה שעובר עליה
אנונימית
פשוט תתחיל איתה שיחה ותנסה להגיע לנושא הזה
אתה לא יכול.
כל מה שאתה יכול לעשות זה לתת לה את התחושה שאתה שם בשבילה ושהיא יכולה לסמוך עלייך.
כשהיא תרצה לשתף, היא תשתף.
כל מה שאתה יכול לעשות זה לתת לה את התחושה שאתה שם בשבילה ושהיא יכולה לסמוך עלייך.
כשהיא תרצה לשתף, היא תשתף.
להיות נחמד ולתת לה את הזמן
אנונימית
איזה חמוד אתה
תגיד לה שאתה דואג לה ותתן לה תחושת ביטחון
תגיד לה שאתה דואג לה ותתן לה תחושת ביטחון
ספרי או שאני יורה
אנונימי
אסור ללחוץ כי אז מקבלים את זה שנסגרים יותר תנסה בדרך תגיד דבר כזה אם את צריכה לדבר אני פה בשבילך את יודעת אני מוכן לעזור לך תמיד אני פה מתי שתרצי לדבר איתיאני יהיה מוכן לקשיב לך
אל תלחץ
תנסה שזה יזרום תוך כדי שיחה
תנסה שזה יזרום תוך כדי שיחה
בתור אחת שעברה הרבה אתה אמור להגיד לה תשתפי אותי להיות מאוד ישיר ולדבר איתה תגרום לה להיות פתוחה איתך ככה שהיא תרגיש הכי בנוח לדבר איתך תן לה תחושת ביטחון ואתה תראה שהיא תיפתח אלייך לבד
היא גם צריכה לדעת שיהיה יכולה לסמוך עלייך ושלא תשפוט אותה ולא משנה מה זה יהיה
להגיד במילים פשוטות
אני דואג לך
חשוב לי לדעת מה עובר עליך
אני לא רוצה ללחוץ
פשוט אני כאן, אם תרצי תפני אליי.
אני דואג לך
חשוב לי לדעת מה עובר עליך
אני לא רוצה ללחוץ
פשוט אני כאן, אם תרצי תפני אליי.
תנסה לדבר איתה עד שתגיעו לעיניין הזה.. אבל כמובן לא בכוח
היא תספר לך כשהיא תרגיש בנוח
תספר לה דברים תראה לה שאתה בוטח בה והיא כנראה תספר לך
לתת לה זמן ולא לתת לה סיבה לא לבטוח בך או לא לתת בך אמון.
אנשים נפתחים ומספרים על עצמם בדר"כ בפניי אנשים אנונימיים (הכוונה לאתרים כמו סטיפס, שבהם אנשים יכולים להסתיר את זהותם המקורית) או כאלה שהם ממש בוטחים בהם.
לאנשים אנונימיים קל יותר לספר כי הפחד להיפגע הוא קטן, כי גם אם אותו אדם שנספר לו יגיד משהו לא במקום, לא ניקח ללב כי הוא סתם בן אדם, ולא באמת הכיר אותנו כמו שצריך כדי לשפוט אותנו
ואם אותו אדם יהיה סובלני וקשוב וינסה לעזור, אז מה טוב, הרווחנו.
זאת אומרת- שיתוף אדם שאנחנו לא מכירים קל יותר כיוון שאין לנו מה להפסיד לפרוק אצלו.
קשה לנו יותר להיפתח בפניי אנשים שיש לנו איתם קשר ואנחנו מכירים אותם אישית, או אפילו אדם שיש לנו איתו שיחות סתמיות. אבל שאנחנו כן מכירים אותו על הנייר, אם זה מהאינסטגרם או רשת חברתית כלשהי שיש אפשרות לראות תמונות, או את השם שלו, שאפשר לדעת דרך הרשת מי החברים שלו וכו' (לא מדברת על פרופיל מזוייף)
כי דרך רשת חברתית אתה לא אנונימי לגמריי ואתה חשוף יחסית לעולם.
אנשים יעדיפו בדר"כ לא לפתוח את עצמם בפניי אנשים מרשת חברתית כזו או אחרת לפני היכרות רישמית או לפני שפוגשים אחד את השני במציאות.
ולגביי אנשים שאנחנו סומכים עליהם- זה לוקח זמן בדר"כ לפרוס את הקשיים שלנו ולפעמים אפילו את הדברים שאנחנו מתביישים בהם בפניי אנשים שאנחנו מכירים טוב ושהם אותנו, כאלה שאנחנו כבר מדברים זמן מסויים ויש קשר טוב
כי במקרה כזה, הפגיעה היא לא נתפסת, היא הפגיעה הכי כואבת
כי יש את הציפיה שאם נספר לאותו אדם הוא ידע להגיב בדיוק כפי שאנחנו רוצים, ויהיה הכי קשוב ורגיש בעולם.
והפגיעה מגיעה כשזה פשוט לא קורה, כשהוא מגיב בצורה קצת שונה, צורה נכונה אבל לא כמו הציפיה הזו
וכדי למנוע מעצמנו את הפגיעה אנחנו מעדיפים להסתיר ולא לחשוף את הקשיים האלה עד שאנחנו לגמריי לגמריי בטוחים באותו האדם.
לפעמים יש קושי לשתף אנשים שמכירים אותנו גם בגלל שבעבר אולי נפגענו מזה,
מאנשים שסיפרנו להם ופגעו בנו דרך זה.
בניית אמון לוקחת זמן, וזה בסדר.
תן לה את הזמן שלה
תהיה שם בשבילה, תזכיר לה את זה גם.
כמובן שגם רצוי לשתף אותה בדברים שאתה מתמודד איתם או שאתה עברת, כדי לתת לה להרגיש בנוח שהיא לא היחידה שמספרת, שהיא לא היחידה מבינכם שמתמודדת עם קשיים.
וכשהיא תרגיש מספיק נוח לספר לך, זה כבר יגיע ממנה, תהיה בטוח!
כאן בשבילך לכל דבר, והמון בהצלחה!! :)
אנשים נפתחים ומספרים על עצמם בדר"כ בפניי אנשים אנונימיים (הכוונה לאתרים כמו סטיפס, שבהם אנשים יכולים להסתיר את זהותם המקורית) או כאלה שהם ממש בוטחים בהם.
לאנשים אנונימיים קל יותר לספר כי הפחד להיפגע הוא קטן, כי גם אם אותו אדם שנספר לו יגיד משהו לא במקום, לא ניקח ללב כי הוא סתם בן אדם, ולא באמת הכיר אותנו כמו שצריך כדי לשפוט אותנו
ואם אותו אדם יהיה סובלני וקשוב וינסה לעזור, אז מה טוב, הרווחנו.
זאת אומרת- שיתוף אדם שאנחנו לא מכירים קל יותר כיוון שאין לנו מה להפסיד לפרוק אצלו.
קשה לנו יותר להיפתח בפניי אנשים שיש לנו איתם קשר ואנחנו מכירים אותם אישית, או אפילו אדם שיש לנו איתו שיחות סתמיות. אבל שאנחנו כן מכירים אותו על הנייר, אם זה מהאינסטגרם או רשת חברתית כלשהי שיש אפשרות לראות תמונות, או את השם שלו, שאפשר לדעת דרך הרשת מי החברים שלו וכו' (לא מדברת על פרופיל מזוייף)
כי דרך רשת חברתית אתה לא אנונימי לגמריי ואתה חשוף יחסית לעולם.
אנשים יעדיפו בדר"כ לא לפתוח את עצמם בפניי אנשים מרשת חברתית כזו או אחרת לפני היכרות רישמית או לפני שפוגשים אחד את השני במציאות.
ולגביי אנשים שאנחנו סומכים עליהם- זה לוקח זמן בדר"כ לפרוס את הקשיים שלנו ולפעמים אפילו את הדברים שאנחנו מתביישים בהם בפניי אנשים שאנחנו מכירים טוב ושהם אותנו, כאלה שאנחנו כבר מדברים זמן מסויים ויש קשר טוב
כי במקרה כזה, הפגיעה היא לא נתפסת, היא הפגיעה הכי כואבת
כי יש את הציפיה שאם נספר לאותו אדם הוא ידע להגיב בדיוק כפי שאנחנו רוצים, ויהיה הכי קשוב ורגיש בעולם.
והפגיעה מגיעה כשזה פשוט לא קורה, כשהוא מגיב בצורה קצת שונה, צורה נכונה אבל לא כמו הציפיה הזו
וכדי למנוע מעצמנו את הפגיעה אנחנו מעדיפים להסתיר ולא לחשוף את הקשיים האלה עד שאנחנו לגמריי לגמריי בטוחים באותו האדם.
לפעמים יש קושי לשתף אנשים שמכירים אותנו גם בגלל שבעבר אולי נפגענו מזה,
מאנשים שסיפרנו להם ופגעו בנו דרך זה.
בניית אמון לוקחת זמן, וזה בסדר.
תן לה את הזמן שלה
תהיה שם בשבילה, תזכיר לה את זה גם.
כמובן שגם רצוי לשתף אותה בדברים שאתה מתמודד איתם או שאתה עברת, כדי לתת לה להרגיש בנוח שהיא לא היחידה שמספרת, שהיא לא היחידה מבינכם שמתמודדת עם קשיים.
וכשהיא תרגיש מספיק נוח לספר לך, זה כבר יגיע ממנה, תהיה בטוח!
כאן בשבילך לכל דבר, והמון בהצלחה!! :)
תשאל אותה אם היא רוצה לדבר על מה שעובר עליה, אם לא אז אל תלחץ
להתחיל כזה בצורה נחמדה...אולי מצחיקה קצת או צינית....ואז היא תפתח...
אומרת לך מניסיון תגרום לה לבטוח בך, תגרום לה להרגיש שהיא יכולה לספר לך הכל וכל השאר יבוא בקלות
אנונימית
תתחיל איתה.
תציאה לה חברות ואז אתם חברים תספרו כל מה שאתם רוצים
תציאה לה חברות ואז אתם חברים תספרו כל מה שאתם רוצים
תאמר לה שאתה שם בישבילה מתי שהיא צריכה, אבל תיהיה אמיתי, ואל תלחץ יש תקופות שצריך שקט, כל הכבוד אחיקר מעריך גברים כמוך.
אם היא לא רוצה לספר, אז אל תנסה לשכנע אותה פשוט תגיד לה שאתם שם בשבילה לא משנה מה
תיתן לה תחושה שאתה בחיים לא תעזוב אותה ושאתה תמיד לצידה בכל דבר ואל תלחץ עליה תרפה קצת כשהיא תראה שאין עליה לחץ היא תרגיש יותר בנוח להוציא את מה שעובר עליה ותיתן לה זמן גם היא תגיד לך שאין לה כוח או שאתה מעיק עליה אל תיפגע כי זאת רק התקופה שעוברת עליה!! (חמוד שאתה דואג לה ככה)
תגיד לה שהיא השמינה והיא תתחיל להגיד השמנתי רק כי ככה וככה וככה וככה והופה כל הסיפור וזהו.
אנונימי
מה זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי.^ בבקשה אל תגיד לה את זה
לא לגרום לה
זה החלטה שלה
זה מעצבן שאנשים מנסים להוציא ממך דברים שאתה לא רוצה להוציא
אז אל
לא לגרום לה
זה החלטה שלה
זה מעצבן שאנשים מנסים להוציא ממך דברים שאתה לא רוצה להוציא
אז אל
לעטוף ולהכיל אותה להתעניין בה לגרום לה להרגיש שאתה אוהב לשמוע אותה
תחושה כיפית ממש חחח והיא בטוח תסמוך עליך ותספר דברים
תחושה כיפית ממש חחח והיא בטוח תסמוך עליך ותספר דברים
באותו הנושא: