התחברות
הרשמה
עשיתי עגיל בגבה ואחרי חודש זה התחיל להתנפח, ועכשיו זה נראה כאילו יש לי בלוון אדום מעל העין והעגיל תקוע ולא יוצא, מה לעשות?!
22 בנובמבר 2012, 19:53
עגילים
פירסינג
טבור
עגיל בטבור
גבות
תשובה אחת
את צריכה למרוח משחה של עזרה ראשונה באזור המנופח אם העגיל לא יוצא, הנפיחות תתחיל לנו לנו לעבור לך ואז תלכי למקום שעשית בו את העגיל ותבקשי שיפתחו לך אותו
b
broken me
באותו הנושא:
בחורות אוהבות בלונדיני לגבר. או עגיל בגבה באוזן.?
בנות בנים עם עגיל בגבה זה יפה? כי יש לחבר שלי עגיל בגבה ולגעתי זה מכוער...
שלום, מחר אני הולך לעשות עגיל בגבה איך אני אדע עם מתאים לי (בן 12)
עשיתי החלקה יפנית לפני חודש, למה כשאספתי את השיער עכשיו אחרי החפיפה ואחרי הייבוש, נהיה סימן?
בנות... מה דעתכם על עגיל בגבה (לבנים)?
עשיתי עגיל בטבור לפני חודש ורבע ואני רוצה להחליף עגיל
אוקי עשיתי עגיל בטבור, לפני חודש וקצת חיטאתי כמו שאמרו לי יש לי אינפקציה שמתי מה שאמרו לי מרפן, מי מלח, סימטומצין יש לי אדמומיות מסביב לחור העליון של העגיל
עשיתי עגילים לפני כמעט 3 שנים והאוזניים שלי דחו אותם ובאוזן ימין נשארה לי כמו גולה כזאת שפעם בכמה חודשים היא כואבת, אסור לי לעשות עגילים שוב?
עשיתי עגיל בטבור כמעט לפני חודש והיום שהוצאתי אותו יצא לי דם מהטבור, מה זה אומר?
עשיתי עגיל בטבור לפני 3 חודשים וכמה ימים
עשיתי עגיל ראשון באוזניים לפני חודש ואני רוצה עכשיו לשים עגילים אחרים