6 תשובות
שואל השאלה:
ונגיד אני רוצה "למשוך את החוטים" מה לעשות? איך לנסח את ההודעה למחנכת? ההורים שלי מודעים לכך שאני הרבה יוצר מסתדרת עם הילדים שם
תפני למחנכת
והיא תגיד לך צה חעשות משם..
מניחה שהיא תגיד לך מה שאני אמרתי כי זה מב שעושים בדרכ בבתי ספר..
תגידי להורים שלך שאת רוצה לעבור כיתה ותבקשי מהם קודם כל לדבר עם המחנכת. היא תנסה להבין למה ואם את תדברי איתה בעצמך היא כנראה תרצה לדבר עם ההורים שלך בכל מקרה. אחרי זה לדעתי המחנכת תגיד לך/להורים שלך מה לעשות.
שואל השאלה:
טוב אז לכל מי שאמר לפנות למחנכת.
עזרה בניסוח?
בעיקרון עדיף שתתני להורים שלך לנהל את כל התהליך כי אז ייתחסו לזה יותר ברצינות(מה לעשות ככה זה וזה מעצבן רצח)
דבר ראשון להורים שלך.
אחר כך שההורים שלך יגישו מכתב להנהלה שאת רוצה לעבור כיתה ואת הסיבות והכל.
כמובן שליידע את המחנכת לפני..
מקווה שעזרתי