7 תשובות
ממש ממש בקטנה
זה כמו כל חיסון לדעתי... אל תדאגי זה כואב רק לשנייה
בטיטנוס לא מרגישים בכלל ובפפילומה מרגישים אבל לא כזה הרבה
לא זוכרת אבל זה כואב רק לשנייה
אבל לי כאבה היד איזה יומיים אחרי החיסון אבל ממש בקטנה
מה זה ממש לא כואב זה סתם חארטות אני גם פחדתי ממש לפני שעשיתי כי אמרו לי שהכאב נשאר כמה ימים אחרי ושזה מחט ענקית אבל הכאב הוא בדיוק כמו חיסון רגיל דקירה אחת קטנה וזה עובר
תאמת שלא זה סתם מלחיץ בהתחלה
לפני חודש עשיתי חיסון ראשון פפילומה בכלל לא מרגישים
וטטנוס רק אחרי כואב