4 תשובות
לא הכי נמוך, בטוחה שיש יותר אבל אל תדאג הכל בסדר
גובה זה לא הכל בחיים וזה לא אומר עליך כלום
גובה זה לא הכל בחיים וזה לא אומר עליך כלום
כמו התגובה הראשונה: יש יותר נמוכים.
ואל תדאג לגבי בנות.
יש בנות שהגובה זה לא העיקר(אלה דברים אחרים)-ואני אחת מהן.
ואל תדאג לגבי בנות.
יש בנות שהגובה זה לא העיקר(אלה דברים אחרים)-ואני אחת מהן.
יש יותר נמוכים
אחי*
אנונימי
באותו הנושא: